גביית חובות - הרצאות וסדנאות בועז נחמד

הדרכת גבייה טלפונית

אימון אחד על אחד לאיש גבייה טלפוני

אימון אחד על אחד לאיש גבייה טלפוני יחיד, נדרש לרוב במחלקות קטנות או במחלקות בהם יש איש גבייה חדש. ייתכן אימון לאיש גבייה שהתחיל את התפקיד או נמצא זמן רב בתפקיד ולא מצליח לעמוד בקריטריונים שהציבו בפניו מנהליו. משפר את יכולתה סגירה שלו, יכולת התקשורת הבין אישית, תפוקות אישיות, הסדרים עם חייבים, ניהול משא ומתן למול לקוחות חייבים, יכולת השליטה והתיעודו של הנציג בשיחות הגבייה ועוד.

הדרכה וייעוץ לגבייה טלפונית

הדרכה לצוות הגבייה הטלפונית של מוקדי גבייה, מחלקות גבייה או יחידות כספים שעוסקות בגביית חובות. ההדרכה היא ברמת הסדנא, הרצאה או כנס מקצועי. ניתן לקבל את ההדרכה בצורה חד פעמית או ברצף של הדרכות על מנת לשמור על רמה גבוהה של מקצועיות הקבוצה.

אימון אישי למנהלי מחלקות גבייה

אימון אישי מקצועי שמיועד למנהלי מחלקות גבייה או מנהלי מוקדי גבייה טלפוניים. האימון מיועד למנהלי מחלקות גבייה בתחילת דרכם המקצועית או למנהלי מחלקות גבייה וותיקים. האימון בא לידי ביטוי באספקטים של הגבייה ובמקביל לתפיסות ניהול שונות ומגוונות המיועדות לקדם את מטרות הגבייה של המחלקה.

הדרכה וייעוץ למשא ומתן טלפוני

סדנאות, הרצאות וכנסים בנושא ניהול משא ומתן טלפוני למול לקוחות חייבים. ההדרכה היא לצוות גבייה, לצוות גבייה טלפוני או לאנשים שעיסוקם הוא גם בגבייה טלפונית (בנוסף ובין שאר תפקידם האחר). ההדרכה מבוססת על ניסיון רב של ניהול משא ומתן טלפוני למול מספר רב מאוד של לקוחות חייבים: פרטיים, עסקיים, חובות קטנים או חובות גדולים, חייבים או לקוחות חייבים, הסדרים, המשך מכירה ללקוחות פעילים שחייבים כסף, העברה להוראת קבע ועוד ועוד.