גביית חובות - הרצאות וסדנאות בועז נחמד

שירותי גבייה טלפונית

ביצוע תהליכי גבייה טלפוניים למול לקוחותח חייבים  (פעילים או שאינם פעילים), פרטיים או עסקיים, חובות חדשים או חובות ישנים.

גבייה טלפונית יזומה - משרדי עורכי דין

יש ברשותנו את היכולת לספק למשרדי עורכי דין את כל הדרוש על מנת לבצע תהליכי גבייה אסרטיביים פרואקטיביים למול לקוחות חייבים. תוך היערכות קצרה של מספר ימים בלבד - הפעלה של מערכת גבייה טלפונית למול חייבי הוצאה לפועל ועוד.

ביצוע תהליכי גבייה טלפוניים

ביצוע של שיחות טלפון, הלכה למעשה, ללקוחות חייבים, בצורה מקצועית ביותר. הביצוע הוא על ידי מערכות במיקור חוץ (אאוט סורסינג) שלא מכבידות על ההוצאות השוטפות של החברה או על הוצאות כח האדם שלה. מערכות אלו באות בנוסף או במקום מערכות הגבייה הנוכחיות - הן ברמה השוטפת של הגבייה והן לאירועי גבייה ייעודיים או ייחודיים.

תמיכה במבצעי גבייה

בעת ביצוע מבצעי גבייה יש צורך בתגבור "מקומי" וזמני למערך הגבייה הנוכחי, ובעיקר למחלקת הגבייה הטלפונית. מחלקת הגבייה הטלפונית עלולה, בלי לקבל גיבוי חיצוני, לקרוס בעת ביצוע המבצע. המבצע יכול להיות הנחה על תשלום במזומן או הורדת ריביות או כל פעולה אחרת שדורשת מספר גבוה מהרגיל של אנשי גבייה שיהיו מסוגלים להתמודד עם פניות (נכנסות או יוצאות) של לקוחות חייבים או של החייבים עצמם.

גבייה טלפונית יזומה - אד הוק

גבייה טלפונית יזומה, אד הוק - עבור רשימה ספציפית של לקוחות. אפשרי במקרה של פיגורים בהגעה של המחלקה לתוצאות ברבעון / חודש מסויים או סיוע חד פעמי על מנת להתגבר על עומס בעבודת מחלקת הגבייה הטלפוני. תהליכים אלו אפשריים באמצעות שימוש במוקדי גבייה קטנים, גדולים או ענקיים - לשם ביצוע אד הוק של הגבייה הטלפונית היזומה.

מיקור חוץ (outsourcing) של גבייה טלפונית

מערך הגבייה הטלפוני, במיקור חוץ, פועל כולו בצורה מושלמת מחוץ למשרדים או למפעל או לארגון עצמו. המחלקה עצמה פועלת בנפרד באמצעות מערכת קבלן חיצוני, שמפעילה גורמים פנימיים שלה לשם השגת מלוא הכסף מהלקוחות החייבים. מיקור חוץ דורש רמה גבוהה של מחשוב מחד אבל גם יכולת הבנה מצד מנהלי הארגון כי ניתן לבצע את הגבייה לא רק "מבית" אלא גם באמצעות אנשים שהם חיצוניים למערכת - וזאת כמובן לאחר הדרכה נכונה, חפיפה והכוונה מסודרת, במהלך השבועות או החודשים הראשונים של השקת מיקור החוץ בגביית החובות.